Blogi Velmu Unto Muut koirat Rölli † Santtu † Sini † Ruudun takana Kalenteri

Eräänä kesäkuisena iltana

25.7.2014

Tavattoman paljon jäljessä seikkaillaan jälleen. Koko kesä on oikeastaan mennyt tämän suuntaisesti. Olen saattanut kaivaa kamerani esille, mutta kuvien käsittely on jäänyt ja niiden lojuttua tietokoneeni syvyyksissä olen unohtanut ne. Vaihtoehtoisesti olen kyllä muistanut kuvat, mutta ne ovat vain jääneet käsittelemättä uudemman materiaalin takia. 

Nämä kuvat tuli kuvattua yli kuukausi takaperin. Olin juuri trimmannut Santun ja päätin lähteä etsimään jostakin jotakin väriä kuviin. Löysinkin ihastuttavan lupiinien täyttämän polun läheiseltä hiekkakuopaltamme. Näistä kuvista kyllä huomaa mieltymykseni maisematyyppisiin eläinkuviin, vaikka vielä en hallitsekaan sellaista toteutusta, johon toivottavasti vielä joskus pääsen. 

2 kommenttia:

  1. Sait uuden lukijan blogiisi :) Löysin blogisi Janeten blogin kautta. Käyn myös Sudenpennun hallilla treenaamassa ja muutaman kerran olenkin nähnyt teidät :) Ainakin sen perusteella mitä olen pari kertaa nähnyt suorituksianne Santun kanssa, teillä menee oikein hyvin.

    Blogiisi ihastuin, sillä olet taitava kuvaamaan ihanan tunnelmallisia kuvia sekä ihailen kirjoitustyyliäsi :) Omassa blogissani (http://mmizku-puudeli.blogspot.fi/) kerron kääpiövillakoirasta, Mimmistä. Ainakin näyttäisi, että kauan kadoksissa ollut bloggaus intokin palaisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla! :D Minäkin olen teidät bongannut joskus. Ja kiitos kaikista kehuista ja mukavasta kommentistasi. :)

      Poista